Wczytuję dane...
Zwrot towaru

Przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży każdego zakupionego u nas produktu, w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny od daty odebrania przez Ciebie przesyłki od kuriera. Dla zachowania terminu wystarczy, że nadasz powiadomienie przed jego upływem. Szczegóły możesz znaleźć w naszym regulaminie.

Ile mam czasu na odstąpienie od umowy zakupu?

Z zakupu możesz zrezygnować (odstąpić od umowy) bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przez Ciebie przesyłki od kuriera. 

Jak mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy?

Jeśli chcesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musisz nas poinformować poprzez złożenie oświadczenia w wybrany przez Ciebie sposób:

Gdzie muszę wysłać oświadczenie?

Oświadczenie możesz wysłać w formie elektronicznej przez panel Klienta, pisząc do nas na adres e-mail: biuro@clydes.pl lub wysłać pisemne oświadczenie na adres: Clydes.pl, ul. Stefana Wyszyńskiego 108B, 58-309 Wałbrzych.

Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej?

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.

Jak należy przygotować przesyłkę zwrotną?

Pamiętaj, produkt powinieneś odesłać nam niezwłocznie, jednak nie później niż czternaście dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Tak jak w przypadku samego odstąpienia, termin uważa się za zachowany, jeśli produkt zostanie wysłany przed upływem czternastu dni.

Pamiętaj także o tym, że odpowiadasz za zmniejszenie wartości produktu, wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech czy funkcjonowania tego produktu.

Poniższa instrukcja nie stanowi warunku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy:
Zwracamy się z prośbą, aby Klient zwrócił Towar wraz z paragonem i innymi dokumentami dołączonymi do Towaru oraz w oryginalnym opakowaniu. Prosimy o należyte  zabezpieczenie zwracanych towarów (np. w pudełko kartonowe),  tak aby nie uległy one uszkodzeniu podczas transportu.

Na jaki adres należy odesłać towar?

Sklep internetowy Clydes.pl
ul. Stefana Wyszyńskiego 108B,
58-309 Wałbrzych

Ważne: Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. W przypadku, gdy otrzymamy taką paczek, za którą będziemy musieli zapłacić przy odbiorze – nie zostanie ona przez nas podjęta i wróci do Państwa jako zwrot.